مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 07:202015-07-05اقتصادي

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد تجلیل از 30 واحد نمونه صنعتی گیلان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تجلیل 30 واحد نمونه صنعتی این استان خبر داد.

- علی منتظری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به تشکیل کارگروه حمایت از تولید در این شهرستان اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسات بیان مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان ها است.

وی بررسی مشکلات واحدها و ارائه راهکار برون رفت از مشکلات آنها را از دیگر اهداف کارگروه مذکور عنوان کرد و افزود: دستگاه های اجرایی مربوطه نظیر آب، برق، گاز، منابع طبیعی، محیط زیست، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، بانک های عامل و شهرک های صنعتی استان عضو کارگروه حمایت از تولید هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به هفته صنعت، معدن و تجارت و تدارک برنامه های مناسب این هفته تصریح کرد: در هفته صنعت و معدن 17 طرح صنعتی گیلان در رشت، تالش، فومن، لاهیجان و .

به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه به دلیل ماه مبارک رمضان افتتاح رسمی واحدهای مذکور در فرصت دیگری انجام می شود، خاطرنشان کرد: در 21 تیر ماه روز بزرگداشت صنعت و معدن نشستی با حضور استاندار گیلان برگزار می شود.

منتظری تجلیل از 30 واحد مدیران نمونه صنعتی، معدنی و تجاری و برنامه بازدید از واحدها را از دیگر برنامه های هفته صنعت و معدن عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد تجلیل از 30 واحد نمونه صنعتی گیلان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد تجلیل از 30 واحد نمونه صنعتی گیلان