مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 07:202015-07-05فرهنگي

110 هنرمند در یک نمایشگاه


" یک نمایشگاه گروهی از آثار 110 هنرمند در زمینه های مختلف هنرهای تجسمی گشایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نمایشگاه گروهی که به رشته های متنوع هنرهای تجسمی اختصاص دارد، آثار طراحی، نقاشی، مجسمه، عکس و چاپ دستی 110 هنرمند در مدت یک ماه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، هنرمندانی که در مدت 22 سال فعالیت گالری هفت ثمر در این گالری نمایشگاه برپا کرده اند، در این رویداد اثر دارند.

این نمایشگاه گروهی اولین بار است که برگزار می شود و در طول برگزاری، آثار جایگزین یکدیگر می شوند تا کارهای 110 هنرمند دیده شود.

همایون سلیمی، امیرعلی گلریز، شهلا حبیبی، فرزاد امامی، زهرا رسول زاده ثمین، مهشید رحیم تبریزی، علی خسروی، ادنا میرزاخانیان، پرناز مهماندوست، آناهیتا ذابحی، حسین علی ذابحی، بهناز نعمتی، مهرزاد سطوت، شهره امیراحمدی، بهار حمزه پور، احمد مرشدلو، نیلوفر کسبی، حمیده حجار، علیرضا بزرگ، صدف حسامیان، هایده زرین بال، آذین راد و چند هنرمند دیگر در این نمایشگاه اثر دارند.

نمایشگاه گروهی دوستان هفت ثمر از 5 تا 31 تیرماه از ساعت 16 تا 20 در گالری هفت ثمر به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره 8 میزبان علاقه مندان به هنر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 هنرمند در یک نمایشگاه

110 هنرمند در یک نمایشگاه