مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 07:002015-07-05حوادث

ماجرای سرقت مسلحانه نافرجام از یک موسسه اعتباری


مرد 40ساله ای که با استفاده از یک قبضه کلت قلابی و قمه به یکی از شعبه های موسسه مالی و اعتباری عسگریه در مشهد دستبرد زد با هوشیاری رییس و کارمندان قبل از آن که بتواند از محل فرار کند داخل شعبه به دام افتاد و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح جزییاتی از دستبرد مسلحانه نافرجام گفت: ساعت 12:20 پنجشنبه گذشته موتورسواری مقابل یکی از شعبه های موسسه مالی و اعتباری عسگریه در خیابان طبرسی توقف کرد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: این مرد 40 ساله درحالی که یک کلت قلابی و یک قبضه قمه در دست داشت وارد موسسه مذکور شد و کارکنان را تهدید کرد که تکان نخورند!! وی سپس در یک کیسه برنج 10کیلوگرمی را باز کرد و حدود 20میلیون تومان وجه نقد را از روی پیشخوان موسسه جمع آوری و داخل کیسه ریخت.

رییس پلیس خراسان رضوی تصریح کرد: در همین حال رییس شعبه که با فراگرفتن آموزش های لازم متوجه قلابی بودن سلاح سارق شده بود به آرامی کلید کرکره برقی در بانک را فشرد و بدین ترتیب با بسته شدن در موسسه مالی و اعتباری، دزد مسلح به سلاح قلابی گرفتار شد.

سردار امیری مقدم اضافه کرد: سارق که راه گریز را بسته می دید به طرف کارکنان هجوم آورد و ضمن ایجاد درگیری آنان را تهدید کرد که در شعبه را باز کنند اما در همین حال یکی از کارکنان آژیر خطررا ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سرقت مسلحانه نافرجام از یک موسسه اعتباری

ماجرای سرقت مسلحانه نافرجام از یک موسسه اعتباری