مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 23:102015-07-04سياسي

نظر رهبر انقلاب درباره ماجرای بورسیه ها


رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه در مسئله بورسیه ها به خیلی ها ظلم شد که خلاف قانون، تدبیر و اخلاق بود فرمودند: دانشگاه را از حاشیه سازی و سیاست بازی دور نگه دارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار عصر امروز با اساتید دانشگاه ها و اعضای جامعه ی دانشگاهی کشور طی سخنانی فرمودند: رسیدن به رتبه ی بالای علمی در دنیا ناشی از شتاب بالای رشد علمی کشور بود.

این شتاب امروز کم شده، امروز از رتبه ی شانزدهم علمی جهان تنزل نکردیم اما باید ترقی می کردیم، کاری کنید که شتاب رشد علمی فروکش نکند.

ایشان افزودند: دانشگاه را از حاشیه سازی و سیاست بازی دور نگه دارید، بورسیه ها آن طور که روزنامه ها با آن بازی کردند، نبود، اگر راست هم بود راهش این نبود که مسئله روزنامه ای شود، راه قانونی وجود دارد؛ خب لغو کنند، در مسئله ی بورسیه ها به خیلی ها ظلم شد و خلاف قانون، تدبیر و اخلاق بود.

رهبر انقلاب تصریح کردند: هدف تحریم ها مسئله ی هسته ای و حقوق بشر نیست.

مسئله فراتر از اینهاست، آنها خود، تروریست پرور و ضد حقوق بشرند، مسئله این است که یک ملت و حرکت و هویتی، مبتنی بر مبادی ای مقابل نظام سلطه، به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر رهبر انقلاب درباره ماجرای بورسیه ها

نظر رهبر انقلاب درباره ماجرای بورسیه ها