مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 23:052015-07-04اقتصادي

شهردار فردوس: بیش از 75 درصد مردم فردوس عوارض سالانه خود را پرداخت نمی کنند


بیش از 75 درصد مردم این شهرستان، عوارض سالانه خود را پرداخت نمی کنند.

- حمید حلاج مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: پرداخت به موقع عوارض توسط مردم سبب عمران و آبادانی بیشتر شهرستان می شود و اگر مردم خود را ملزم به پرداخت عوارض بدانند، شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر با مشکل تامین اعتبار مواجه نمی شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از خدمات روزانه شهرداری جمع آوری زباله است، افزود: روزانه بیش از 25 تا 30 کیلوگرم زباله در سطح شهرستان فردوس جمع آوری می شود که جمع آوری هر کیلو زباله مبلغ یک هزار تومان هزینه برای شهرداری در بردارد.

شهردار فردوس با اشاره به اینکه در سال جاری درآمدهای شهرداری این شهرستان نسبت به سال های گذشته بسیار کاهش یافته است، تصریح کرد: بیش از 75 درصد مردم فردوس عوارض سالانه خود را یا اصلاً و یا به موقع پرداخت نمی کنند در حالی که مردم در پرداخت عوارض سالانه خود شرعی و قانونی مسئول هستند و باید خود را نسبت به این وظیفه شرعی و قانونی ملزم کنند.

حلاج مقدم از اجرای حدود 100 هزارمترمربع آسفالت در معابر سطح شهر فردوس خبر داد و یادآور شد: اجرای هر مترمربع آسفالت بدون انجام زیرسازی مبلغ 20 هزارتومان هزینه در بردارد و شهرداری برای اجرای 100 هزارمترمربع آسفالت معابر مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار فردوس: بیش از 75 درصد مردم فردوس عوارض سالانه خود را پرداخت نمی کنند

شهردار فردوس: بیش از 75 درصد مردم فردوس عوارض سالانه خود را پرداخت نمی کنند