مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 21:152015-07-04سياسي

آیت الله جنتی: روز قدس تنها در مسئله فلسطین خلاصه نمی شود


نماینده ولی فقیه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: روز قدس تنها مسئله فلسطین نیست بلکه روز اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله جنتی در جمع اعضاء ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس با بیان اینکه باید سخنان امام خمینی (ره) درباره روز قدس را مانند یک تابلو مقابل چشمان خود و جهانیان قرار دهیم افزود: از دیدگاه امام روز قدس تنها در محاصره فلسطین و کشتار فلسطینیان خلاصه نمی شود و مسئله بالاتر از اینهاست.

وی توجه به تحرکات تکفیری ها و پیوند آنها با اسراییل را مورد تأکید قرار داد و افزود: به اعتقاد امام در روز قدس باید به ابرقدرتها فهماند که نمی توانند در کشورهای اسلامی سلطه طلبی کنند.

آیت الله جنتی گفت: از دیدگاه امام روز قدس روزی است که باید مسلمانان از انزوا بیرون بیایند و با قدرت مقابل استکبار بایستند.

وی با اشاره به کسانی که زیر پرده با امریکا ارتباط دارند و یا برای ارتباط با آمریکا سر و دست می شکنند افزود: امام معتقد بود باید به این روشنفکران که با آمریکا روابط دارند هشدار داد که اگر از این روابط دست برندارید سرکوب خواهید شد.

آیت الله جنتی خطاب به کسانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند و با اسراییل دوستی دارند گفت: روز قدس روزی است که بین منافقین و متعهدین تمایز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: روز قدس تنها در مسئله فلسطین خلاصه نمی شود

آیت الله جنتی: روز قدس تنها در مسئله فلسطین خلاصه نمی شود