مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 18:002015-07-04اقتصادي

مشاور وزیر نیرو خبر داد اختصاص 55 هزار میلیارد ریال برای تامین آب مناطق بحرانی


مشاور وزیر نیرو از اختصاص 55 هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای رفع مشکل و تامین آب آشامیدنی مناطق بحرانی و مشکل دار خبر داد.

- " از گیلان غرب، مشاور وزیر نیرو ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به منابع آب گیلان غرب از تامین منابع مالی مورد نیاز برای تکمیل سد شرف شاه این شهرستان خبر داد.

محمد حاج رسولی ها تصریح کرد: با تمهیدات صورت گرفته 340 میلیارد ریال معوقات و بدهی های مربوط به صورت وضعیت احداث سد شرف شاه گیلان غرب پرداخت شده است.

وی با اشاره به اجرای سامانه آبیاری زیر فشار در دهستان دیره از توابع گیلان غرب، گفت: پس از تهیه طرح ردیف اعتباری خاص برای احداث ایستگاه پمپاژ و خط انتقال این طرح نیز در نظر گرفته می شود.

حاج رسولی ها با تاکید بر اینکه سد گیلان غرب نیز تا سه ماه آینده باید تکمیل شود، یادآور شد: هیچ گونه مشکلی برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در روند احداث سد کل کش گیلان غرب، بیان کرد: اولویت برای تخصیص اعتبار پروژه ها پیشرفت فیزیکی 70 درصدی آن هاست.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به تکمیل شبکه های پایین دست دو سد زاگرس و سراب گیلان غرب، اظهار داشت: اعتبارات لازم برای سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح اختصاص می یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر نیرو خبر داد اختصاص 55 هزار میلیارد ریال برای تامین آب مناطق بحرانی

مشاور وزیر نیرو خبر داد اختصاص 55 هزار میلیارد ریال برای تامین آب مناطق بحرانی