مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 14:052015-07-04فناوري

ایده اولیه آیفون از کجا آمد؟


یکی از مدیران سابق اپل و همکار و شریک استیو جابز با نام «جان اسکولی» در مصاحبه اخیر خود با نشریه «تک کرانچ» به موضوعات جالب توجهی اشاره کرده که یکی از آنها، - یکی از مدیران سابق اپل و همکار و شریک استیو جابز با نام جان اسکولی در مصاحبه اخیر خود با نشریه تک کرانچ به موضوعات جالب توجهی اشاره کرده که یکی از آنها، مربوط به ایده ساخت آیفون می شود.

آیفون، یکی از بهترین هوشمند های حال حاضر دنیا توانسته است، سود سرشاری برای اپل رقم بزند، تا جایی که اکنون به عنوان سود آور ترین محصول اپل شناخته می شود؛ هرچند هم اکنون داستان رونمایی از این هوشمند در سال 2007 به یکی از داستان های مشهور بدل شده است، دانستن این نکته که ایده اولیه ساخت آن از کجا به ذهن استیو جابز رسیده نیز در نوع خود جالب توجه است.

یکی از مدیران سابق اپل و همکار و شریک استیو جابز با نام جان اسکولی در مصاحبه اخیر خود با نشریه تک کرانچ به موضوعات جالب توجهی اشاره کرده که یکی از آنها، مربوط به ایده ساخت آیفون می شود.

وی می گوید در سال 1984 جابز در حال رویاپردازی در خصوص دستگاهی به نام Mac Phone بوده است.

در واقع Mac Phone یک دستگاه از نوع دسکتاپ بوده که دقیقا مشابه یک گوشی تلفن عمل میک رده، ولی نسخه ای از نرم افزار Mac روی آن نصب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده اولیه آیفون از کجا آمد؟

ایده اولیه آیفون از کجا آمد؟