مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 13:152015-07-04حوادث

بیمه ایران : واژگونی 405 و پرداخت بیش از شش میلیارد ریال خسارت


شرکت بیمه ایران بابت واژگونی خودرو 405 در کرج شش میلیارد و79 میلیون و 281 هزار ریال به زیان دیدگان این حادثه خسارت پرداخت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه ایران، درپی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در بلوار شهید تهرانی مقدم کرج و کشته و مجروح شدن 8 نفر، پرونده خسارت این حادثه درشعبه استان البرز این مجموعه تشکیل وخسارت وارده به زیان دیدگان پرداخت شد.

مدیر بیمه ایران استان البرز درباره مراحل رسیدگی به پرونده این خسارت گفت : از آنجا که در این حادثه پنج نفر فوت و سه نفر نیز به شدت مصدوم شده بودند ابتدا باید درمجامع قضایی شکایتی در این خصوص تنظیم می شد.

علی اصغر اصلان بیگی ادامه داد: پس از طرح شکایت وراث و زیان دیدگان از مقصر و یا مقصران حادثه دادگاه باید صدور رای کند و بدنبال آن شرکت بیمه طبق بیمه نامه شخص ثالث غرامت را در وجه ذینفعان پرداخت کند که دراین مورد نیز اینگونه عمل شد.

مدیر بیمه ایران استان البرز در باره اینکه بیمه ایران آیا طرح و برنامه ای برای کاهش زمان پرداخت این گونه خسارت ها به زیان دیدگان و ذینفعان دارد، اظهار داشت: بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه ای درخصوص پرونده های منجر به فوت قبل از صدور رای دادگاه با شرط توافق بین بیمه گر، اولیای دم و مقصر ؛ غرامت حادثه را پرداخت می کند اما درباره پرونده های جرحی باید حتما رای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ایران : واژگونی 405 و پرداخت بیش از شش میلیارد ریال خسارت

بیمه ایران : واژگونی 405 و پرداخت بیش از شش میلیارد ریال خسارت