مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 12:512015-07-04پزشكي

پنیر تازه مصرف نکنید


" معاون بهداشتی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مردم از خرید مصرف پنیر تازه به علت احتمال ابتلا به بیماری تب مالت خودداری کنند.

راضی ناصری فرد در جلسه مشترک مسئولان دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: همکاری های بین دو دستگاه اجرایی دامپزشکی و علوم پزشکی در حفظ سلامت مردم بسیار بااهمیت و حساس است.

وی بابیان این که افزایش آگاهی عمومی آحاد مردم از بسیاری از بیماری ها و امراض مشترک بین انسان و دام جلوگیری می کند، افزود: رسانه ها بیشتر بر آگاهی بخشی به مردم در زمینهٔ مصرف فرآورده های دامی از مراکز مجاز تلاش کنند.

ناصری فر ادامه داد: با توجه به اهمیت و مخاطرات بیماری های مشترک لازم است مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده فرآورده های لبنی مورد نیاز را از مراکز تحت نظارت و بهداشتی خریداری کنند و از خرید مصرف پنیر تازه به علت احتمال ابتلا به بیماری تب مالت خودداری کنند.

معاون بهداشتی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواستار نظارت بیشتر مشترک دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی به مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و لبنی شد.

در ادامه دکتر وهاب پیرانی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام هدف از تشکیل این جلسه را افزایش هماهنگی بین بخشی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام برشمرد و افزود: با تعامل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنیر تازه مصرف نکنید

پنیر تازه مصرف نکنید