مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 12:412015-07-04پزشكي

لیزری برای کاهش چروک های پوستی


دبیر انجمن متخصصان پوست ایران درباره اثرات لیزر فرکسل گفت: این لیزر دارای کاربرد وسیع در کاهش مشکلات پوست ناشی از پیری است که نتایج چشمگیری را بر روی پوست می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد گلشنی با اشاره به اینکه پیری پوست یک روند تدریجی و حتمی است که با افزایش سن به وجود می آید، گفت: پوست با افزایش سن به تدریج چروک، افتاده و خشک می شود و حالت ارتجاعی آن کاهش می یابد.

همچنین لکه های قهوه ای کوچک پراکنده در صورت و پشت دست ها بروز می کند.

وی در ادامه افزود: قرار گرفتن مدت طولانی زیر نور خورشید، مصرف دخانیات، استرس و بیماری های روحی و جسمی، یائسگی و وراثت از جمله عواملی است که روند پیری پوست را تسریع و تشدید می کند.

دبیر انجمن متخصصان پوست ایران با بیان اینکه لیزر فرکسل از جمله لیزرهای بدون عارضه در جوان سازی پوست است، تصریح کرد: مزیت لیزر فرکسل نسبت به لیزرهای دیگر آن است که فقط بر قسمتی از پوست به صورت ستون های حرارتی اثر می گذارد و آسیب کمتری برای پوست دارد.

بنابراین ترمیم و بهبودی پس از استفاده از این روش سریع تر است واحتمال بروز عوارضی از جمله قرمزی، تورم و ادم را کاهش می دهد.

گلشنی با اشاره به اینکه لیزر فرکسل بهترین درمان برای چروک های دور چشم است، خاطرنشان کرد: استفاده از کیسه یخ بلافاصله پس از لیزر و پس از آن به طور متناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیزری برای کاهش چروک های پوستی

لیزری برای کاهش چروک های پوستی