مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 11:322015-07-04سياسي

نکاتی درباره نرمش قهرمانانه


مهدی کوچک زاده در وبلاگ شخصی اش نکاتی در خصوص صلح تحمیلی با استکبار را بیان کرده که در ادامه مطلب ملاحظه می کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو ، مهدی کوچک زاده در وبلاگ شخصی اش به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام نکاتی را ذکر کرده و این طور نوشته است: میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام و سرور جوانان اهل بهشت را به همه مسلمانان خصوصا محبان اهل بیت تبریک می گویم.

به همین مناسبت دو نکته اساسی از تاریخ زندگی آن امام مظلوم را به کسانی که با استناد به صلح تحمیلی به ایشان نظام مقدس جمهوری سلامی را ساده لوحانه به استقبال از زورگویی های استکبار دعوت می کنند، یادآوری می نمایم.

اولا در صلح تحمیلی به آن امام مظلوم معاویه لعنت الله علیه کاغذی سفید را مهر و امضا نموده و نزد حضرتش فرستاد تا هر شرطی برای عدم جنگ دارند بنویسند و ایشان هم ده یا یازده شرط برای برقراری وضعیت عدم جنگ نوشتند و معاویه لعنت الله علیه با پذیرش آن (اگرچه به صورت ظاهری) به خواست خود رسید و صلح را به امام تحمیل نمود.

ثانیا از آنجا که ویژگی کفار عدم پای بندی به عهد و پیمان است و قرآن آنان را به "الذین لا ایمان لهم" (با فتحه الف در ایمان) معرفی می کند معاویه هیچوقت به عهد خود پای بندی نشان نداد و آخر الامر هم آن امام را مظلومانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره نرمش قهرمانانه

نکاتی درباره نرمش قهرمانانه