مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 11:322015-07-04حوادث

اخاذی به بهانه ازدواج در شیراز


با تلاش ماموران پلیس فتای فارس، فردی که با فریب و وعده ازدواج به دختری در شیراز، از وی اخاذی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

- " از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، رییس پلیس فتای این استان گفت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ با مردی در یکی از استان های کشور آشنا شده که پس از مدتی به وی وعده ازدواج می دهد.

سید موسی حسینی تصریح کرد: شاکیه در ادامه اظهارات خود بیان کرد با گذشت زمان این ارتباط ها نزدیک تر شده و به شبکه اجتماعی اسکایپ کشیده می شود.

وی ادامه داد: این قضیه تا آنجا پیش می رود که متهم از خانم جوان می خواهد هدایایی را که در این دوران برای یکدیگر خرید کرده اند از طریق پایانه مسافربری برای همدیگر ارسال کنند.

حسینی گفت: شاکیه نیز اقدام به ارسال این هدایا با ارزشی بالغ بر 30 میلیون ریال می کند اما متهم از ارسال هدایا خودداری کرده و با دریافت کالا ارتباط خود را با شاکی قطع می کند.

رییس پلیس فتا فارس گفت: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را برای شناسایی متهم آغاز کرده و در نهایت موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی به بهانه ازدواج در شیراز

اخاذی به بهانه ازدواج در شیراز