مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 08:212015-07-04سياسي

وقتی سازمان امور دانشجویان برمبنای غرض ورزی سیاسی تصمیم می گیرد


سازمان امور دانشجویان تصمیماتی که بر مبنای غرض ورزی سیاسی است عده ای را لغو بورس کرد.

- دانشجوی بورسیه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،"گفت: با افتخار می گوییم پدرم کارگر خدمات ساختمانی می باشد نه وزیر است و نه نماینده مجلس و.

پس من آقازاده ام؟در سال 90وقتی اداره بورس خارج سازمان دانشجویان (معاونت دانشجویی سابق)اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام بورسیه دانشجویان (15 آبان ماه -15 آذر ماه) صادر نمود من هم ثبت نام کردم.

کلیه مدارک و مستندات رادر پروفایل خود در سامانه قراردادم و یک نسخه از انها را هم روز مصاحبه با خود بردم و تحویل اداره بورس دادم.

وی افزود:با گذشت زمان در اسفند ماه طی بررسی های صورت گرفته بنده را دعوت به مصاحبه نمودند توسط 2 استاد هم رشته خودم که از اساتید بنام دانشگاه های تهران بودند مورد مصاحبه قرار گرفتم .

ولی الان مسئولین وزارت علوم ادعا می کنند ما مصاحبه نشده ایم ؟؟ کسی نمی پرسد چرا دروغ می گویید؟؟مگر آن 2 استاد نمی توانند شهادت دهند؟ دانشجوی بورسیه اضافه کرد: در اوایل تیر ماه به من اطلاع دادند که پذیرفته شده ام که طی مراجعه به وزارت علوم و گرفتن معرفی نامه به دانشگاه رفته و طی مصاحبه های صورت گرفته در دانشگاه موفق به گرفتن پذیرش جهت ادامه تحصیل در مقطع دکتری نمودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سازمان امور دانشجویان برمبنای غرض ورزی سیاسی تصمیم می گیرد

وقتی سازمان امور دانشجویان برمبنای غرض ورزی سیاسی تصمیم می گیرد