مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 15:402015-07-03سياسي

امام جمعه پاتاوه: سران فتنه حکم طلحه و زبیرها را دارند


امام جمعه پاتاوه با اشاره به خیانت هایی که سران فتنه در سال 88 به ملت و کشور کردند، گفت: سران فتنه حکم طلحه و زبیرها را دارند.

- " از پاتاوه، حجت الاسلام رحمت الله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به شب های قدر و عظمتی که این شب ها دارد، اظهار کرد: مردم خداجوی ایران اسلامی در این شب ها در کنار هم به خودسازی معنوی می پردازند.

امام جمعه پاتاوه گفت: شب های بزرگ و با عظمتی پیش رو داریم که باید از برکات و فواید آن استفاده ببریم، بنابراین باید به صورت همه جانبه در مساجد حضور پیدا کرده و شب های نزول قرآن و شب هایی که منتسب به حضرت علی (ع) است را پاس بداریم.

افشار در بخش دیگری از خطبه های این هفته به سالروز انتخابات سال 88 و وقایعی که در آن زمان رخ داد اشاره کرد و گفت: مردم به صورت حداکثری پای صندوق های رأی رفتند و بار دیگر وفاداری خود را به نظام نشان دادند که عده ای این حضور مردم را برنتافتند و فتنه راه انداختند.

وی افزود: عده ای به مدت هفت ماه در تهران آشوب به راه انداختند و به توصیه های رهبری عمل نکردند و کشور و مردم را دچار ضرر و خسران کردند.

امام جمعه پاتاوه بیان کرد: بهای فتنه 88 که توسط این عده صورت گرفت ریختن خون تعدادی انسان بی گناه و ضررهای مادی و معنوی بسیار زیادی به کشور و مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پاتاوه: سران فتنه حکم طلحه و زبیرها را دارند

امام جمعه پاتاوه: سران فتنه حکم طلحه و زبیرها را دارند