مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 15:302015-07-03سياسي

امام جمعه ایذه: صدای توحید و حمایت از مظلومان در گلوی مسلمانان محو نخواهد شد


همه با حضور خود در راهپیمایی این روز نشان خواهیم داد که صدای توحید و حمایت از مظلومان در گلوی مسلمانان محو نخواهد شد.

- " از ایذه، حجت الاسلام سیدکمال موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی(ع) و اشاره به شخصیت والای این امام اظهار کرد: فضائل اخلاقی امام علی(ع) بی شمار و بی پایان بود و اگر این شخصیت بزرگ فضائل کمی داشتند بدون شک تبلیغات منفی بنی امیه اجازه رسیدن آن به امروز و به ما را نمی داد.

وی با بیان اینکه رمضان عصاره ماه های قمری و شب های قدر عصاره ماه رمضان است افزود: برای گرامی داشت این شب ها باید در آن حضور فعال داشته باشیم و با حضور خود در این ویژه آن که یک فرصت استثنایی است استفاده کامل را ببریم و از توفیقات عنایت شده توسط خداوند به فیض برسیم.

امام جمعه ایذه با بیان اینکه خداوند به بندگان خود 5 جایزه می دهد تصریح کرد: خداوند متعال با نظر رحمت به بندگان خود نگاه می کند و به انسان های ویژه یک عنایت خاص را دارد.

موسوی با بیان اینکه خداوند از انسان های اهل گناه نظر بر می گرداند، حتی اگر ثروتمند باشد به روز قدس و راهپیمایی بزرگ این روز اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) بسیار حکیم و ظریف بودند و این روز در آخر ماه رمضان را به عنوان روز قدس معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایذه: صدای توحید و حمایت از مظلومان در گلوی مسلمانان محو نخواهد شد

امام جمعه ایذه: صدای توحید و حمایت از مظلومان در گلوی مسلمانان محو نخواهد شد