مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 15:302015-07-03سياسي

امام جمعه اسفراین مطرح کرد برخورد سیاسی با برخی از موسسات مالی و اعتباری


امام جمعه اسفراین با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای برخی از موسسات مالی و اعتباری گفت: اگر با موسسه مالی و اعتباری میزان برخورد سیاسی انجام نمی گرفت مردم با چنین مشکلاتی مواجه نمی شدند.

- " حجت الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران روزه دار در محل مسجد اعظم امام خمینی (ره) اسفراین برگزار شد اظهار کرد: دولت ها از اول تاکنون نتوانسته اند سازوکاری ایجاد کنند تا پول مردم در خدمت تجارت و تولید باشد لذا مردم به طرفی سوق پیدا می کنند که منفعت بیشتری نصیب آنها بشود و در این حالت دست بانک های دولتی از سرمایه های مردم کوتاه شده وبا ایجاد برخی شایعات مشکلاتی را برای مردم ایجاد می کنند.

وی در ادامه با اشاره به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان و شب های قدر بیان داشت: در این ماه مبارک ، شب های قدر که از هزار ماه بهتر است قرار گرفته و بهترین زمان برای نزدیکی به خدا و آمرزش گناهان است و فضیلت شب های قدر آنقدر بالا است که همه گناهکاران در درگاه خداوند آمرزیده می شوند .

وی گفت : شب قدر شبی است که اندازه و مقدار و سرنوشت بشر و تمامی موجودات کره زمین در آن شب رقم می خورد و اندازه عمرها، روزی ها، بیماری ها، خواب و خوراک ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اسفراین مطرح کرد برخورد سیاسی با برخی از موسسات مالی و اعتباری

امام جمعه اسفراین مطرح کرد برخورد سیاسی با برخی از موسسات مالی و اعتباری