مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 15:252015-07-03بين الملل

تظاهرات فلسطینی ها در سالگرد شهادت محمد ابو خضیر


ده ها تن در رام الله در سالگرد به شهادت رسیدن محمد ابوخضیر ، نوجوان فلسطینی ، دست به تظاهرات زدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسکای نیوز عربی ، تظاهرات اعتراض آمیزی در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین بنیامین ، واقع در شرق رام الله ، در سالگرد شهادت محمد ابوخضیر برگزار شد .

فلسطینیان شرکت کننده در این تظاهرات که پرچم های فلسطین و تصاویر محمد ابوخضیر را در دست داشتند ، ضمن محکوم کردن اقدام شهرک نشینان صهیونیست در به شهادت رساندن ابوخضیر ، بر لزوم محاکمه صهیونیست های قاتل این نوجوان فلسطینی تاکید کردند .

یک شهروند فلسطینی که در این تظاهرات شرکت کرده بود یا بیان اینکه امروز نخستین سالروز به شهادت رسیدن محمد ابوخضیر است ، گفت : قاتلان این نوجوان فلسطینی از همین شهرک صهیونیست نشین بیرون آمده و ابوخضیر بی گناه را به شهادت رساندند .

وی با تاکید بر اینکه فلسطینیان مخالف هرگونه اشغالگری و شهرک سازی هستند ، افزود : ما خواهان محاکمه قاتلان محمد ابوخضیر هستیم .

فلسطینیان شرکت کننده در این تظاهرات مسیر ورودی به شهرک صهیونیست نشین بنیامین را بستند و نظامیان صهیونیست با پرتاب نارنجک های صوتی و کپسول گاز فلفل ، با تظاهرکنندگان درگیر شدند .

در این درگیری شماری از تظاهرکنندگان مجروح شدند و به تجهیزات گروه های رسانه ای که این تظاهرات را پوشش می دادند ، آسیب جدی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات فلسطینی ها در سالگرد شهادت محمد ابو خضیر

تظاهرات فلسطینی ها در سالگرد شهادت محمد ابو خضیر