مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 14:002015-07-03سياسي

امام جمعه میاندوآب: شب قدر بهترین فرصت برای توبه و استغفار است


شب قدر بهترین فرصت برای توبه و استغفار است و با شب زنده داری در شب قدر گناهان انسان بخشیده می شود.

- " از میاندوآب، حجت الاسلام حمید حسن زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته به اهمیت و جایگاه شب های قدر اشاره کرد و اظهار داشت: شب قدر خداوند متعال تمامی مقدرات انسان از جمله روزی و وقایع و حوادثی که در طول سال اتفاق می افتد را مقدر می کند.

وی ادامه داد: لیالی قدر از شرافت و منزلت بالایی برخوردار است و خداوند متعال قرآن را در این شب ها نازل کرده که نشان از اهمیت و جایگاه شب های قدر است و هر کس در این شب ها احیاء و شب زنده داری کند، خداوند برای او قدر و منزلت والایی قرار می دهد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: فرشتگان و روح در شب قدر به اذن پروردگار خود برای تقدیر هر کاری نازل می شوند و این شب انباشته از سلامت، برکت و رحمت تا طلوع صبح است و در روایات بیان شده هر کس شب قدر را احیاء کند، خداوند متعال تمامی گناهان او را می بخشد.

خطیب جمعه میاندوآب به اهمیت شب قدر و راز مخفی بودن آن اشاره کرد و ابراز داشت: خداوند متعال شب قدر را در تمامی شب ها به خصوص در شب های ماه رمضان مخفی کرده تا انسان به تمامی شب ها اهمیت دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: تمامی کشورها به دنبال رقابت و توسعه و پیشرفت هستند، امام برخی کشورها به خصوص آمریکا به جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میاندوآب: شب قدر بهترین فرصت برای توبه و استغفار است

امام جمعه میاندوآب: شب قدر بهترین فرصت برای توبه و استغفار است