مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 13:452015-07-03سياسي

امام جمعه پیرانشهر تأکید کرد ضرورت ترویج فرهنگ صدقه دادن در ماه مبارک رمضان


امام جمعه پیرانشهر بر ضرورت ترویح فرهنگ صدقه دادن در ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

- " از پیرانشهر، ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پیرانشهر اظهار داشت: در بسیاری از آیات قرآن به صدقه دادن تأکید شده و اجر و ثواب صدقه دادن در ماه مبارک رمضان آن چند بار است.

امام جمعه پیرانشهر بر اهمیت صدقه دادن در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: صدقه دادن در فرهنگ اسلامی و قرآنی از اهمیت بالایی برخوردار است و پیامبراکرم (ص) فرمودند، هر کس در ماه رمضان صدقه ای دهد خداوند او را می آمرزد.

وی ادامه داد: صدقه باعث زیادی رزق و روزی، شفای بیماری ها، دوری آتش جهنم، دفع بلا و مصیبت در دنیا و طولانی شدن عمر می شود که برای شناخت اهمیت و ارزش صدقه باید به آثار و کارکردهای دنیوی و اخروی توجه شود.

محمودی تصریح کرد: ماه مبارک رمضان در میان مسلمانان از احترام و جایگاه ویژه ای برخوردار است و مسلمانان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی خود را برای ورود به این ماه شریف و پربرکت آماده می کنند.

وی ادامه داد: اطعام و افطاری به نیازمندان، صدقه دادن، شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار و روزه داری در این ماه باعث آمرزش گناهان می شود و اجر اعمال خیر در ماه رمضان بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پیرانشهر تأکید کرد ضرورت ترویج فرهنگ صدقه دادن در ماه مبارک رمضان

امام جمعه پیرانشهر تأکید کرد ضرورت ترویج فرهنگ صدقه دادن در ماه مبارک رمضان