مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 11:152015-07-03سياسي

رییس اداره برق بویراحمد خبر داد اصلاح شبکه برق کاکان با اعتبار 100 میلیون تومانی


رییس اداره برق شهرستان بویراحمد از اصلاح شبکه برق منطقه کاکان با اعتبارات 100 میلیون تومانی خبر داد.

- " از یاسوج، اسماعیل یوسفی صبح امروز به همراه نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بویراحمد و سایر مسئولان شهرستانی از منطقه کاکان در شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

در این بازدید که مردم منطقه به صورت متفق القول از عملکرد برق شهرستان بویراحمد رضایت داشتند، خواستار جابجایی برخی پایه های برق در معابری شدند که توسط بنیاد مسکن بازگشایی شده بود.

یوسفی مدیر برق شهرستان نیز در این دیدار با قول مساعد به مردم برای اجرای این کار گفت: به صورت عملیاتی جابجایی پایه ها را انجام می دهیم و سعی ما بر این است که در حوزه برق و اصلاح شبکه و همچنین روشنایی معابر مردم از ما رضایت کامل داشته باشند.

رییس اداره برق شهرستان بویراحمد در این دیدار با قول مساعد به مردم روستاهای مختلف از جمله روستای غضنفرخانی برای جابجایی پایه های برق گفت: تا پایان مردادماه این کار در تمام روستاهای منطقه کاکان انجام می شود.

یوسفی با قدردانی از نماینده بویراحمد و دنا برای پی گیری اخذ اعتبارات از توانیر برای اصلاح شبکه برق روستایی در شهرستان بویراحمد گفت: اصلاح شبکه برق کاکان به اعتبارات 100 میلیون تومانی نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره برق بویراحمد خبر داد اصلاح شبکه برق کاکان با اعتبار 100 میلیون تومانی

رییس اداره برق بویراحمد خبر داد اصلاح شبکه برق کاکان با اعتبار 100 میلیون تومانی