مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 11:012015-07-03سياسي

تهدیدات نظامی این روزهای آمریکا پاسخ های کوبنده به دنبال دارد


تهدیدات نظامی این روزهای امریکا پاسخ های کوبنده به دنبال دارد و به طور پشیمان کننده، خودپسندی و بزرگ بینی مخصوص آمریکایی ها را در هم خواهد شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی به مناسبت 12 تیرماه سالروز حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، با تبیین نسبت آمریکا با مقوله حقوق بشر و عملکرد دولت های ایالات متحده در این زمینه اظهار داشت:حافظه تاریخی ملل جهان به ویژه ملت ایران سرشار از رویدادهای تلخی است که به دلیل بی صداقتی آمریکا و جنایاتی که مدعیان دروغین حقوق بشر در حق جامعه ی بشری روا داشته اند، آرامش و آسودگی از وجدان بشریت گرفته شده است.

وی افزود: در سیاهه اقدامات ضد بشری آمریکا، جنایات ضد ایرانی آنها از جمله حمله ناو جنگی وینسنس به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی در 12 تیرماه سال 67 معنای بسیار ویژه ای داشته و حامل این پیام است که حاکمان کاخ سفید برای نیل به اهداف و مقاصد شیطانی خود از هیچ جنایتی ـ حتی قربانی ساختن زنان و کودکان بیگناه ـ فروگذار نمی کنند.

سردار جزایری با اشاره به مضحک بودن ژست حقوق بشری مقامات آمریکایی خاطرنشان کرد: تراژدی حقوق بشر آمریکایی، امروز به یک طنز جهانی تبدیل شده است و ملت ها ورای عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدات نظامی این روزهای آمریکا پاسخ های کوبنده به دنبال دارد

تهدیدات نظامی این روزهای آمریکا پاسخ های کوبنده به دنبال دارد