مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 11:012015-07-03پزشكي

دانشجویان جهادی فرهنگ ها و باورهای ارزشی را به مردم روستا انتقال دهند


مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: دانشجویان جهادی فرهنگ ها و باورهای ارزشی خود را به مردم روستا انتقال دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از رشت،" کامیار مهدی پور شب گذشته در همایش رسم هجرت که در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه گیلان برگزار شدگفت: شما دانشجویان جهادی برای انجام فعالیت های جهادی از شهر خود به روستاهای محروم مهاجرت می کنید، فرهنگ و باور شما برای مردم روستا بسیار مهم است و باید فرهنگ ها و باورهای ارزشی خود را به مردم روستا انتقال دهید.

وی با بیان اینکه در روستایی کار عمرانی انجام ندهید مهم نیست گفت: مهم اصل رفتار شماست، چرا که شما باید فرهنگ سازی کنید، باید رفتار شما برای مردم روستا الگو باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه اگر در روستای کار جهادی هم انجام ندهید، صِرف حضور شما و رفتار شما باید اثرگذار باشد .

مهدی پور با بیان اینکه عدم برگزاری اردوی جهادی از دانشگاههی به هیچ وجه قابل قبول نیست گفت: دانشگاهی که نتواند اردوی جهادی برگزار نماید ، در عرصه سیاسی نیز نمی تواند فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه درکمین است و در حال حاضر سربازان شیطان برای منحرف کردن جوانان ما در فعالیت هستند گفت: باید از وجود روحانیت در اردوهای جهادی برای انتقال دانش و فرهنگ و باوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان جهادی فرهنگ ها و باورهای ارزشی را به مردم روستا انتقال دهند

دانشجویان جهادی فرهنگ ها و باورهای ارزشی را به مردم روستا انتقال دهند