مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 05:252015-07-03حوادث

وقوع دو انفجار در پایتخت کلمبیا با ده زخمی


در دو انفجار مهیب که بعد از ظهر پنجشنبه، بوگوتا، پایتخت کلمبیا را لرزاند ده نفر زخمی شدند.

نخستین انفجار در ساعت پانزده به وقت محلی در یکی از محله های تجاری بوگوتا و دومین انفجار اندکی بعد در یکی از مناطق صنعتی پایتخت روی داد که طبق آمار رسمی، ده نفر در این دو حادثه زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از بوگوتا، لوییس کارلوس ویله گاس، وزیر دفاع کلمبیا در یک کنفرانس خبری در همین رابطه گفت تحقیقات اولیه نشان می دهد بمب ها از قدرت کمی برخوردار بوده و پس از اعلام هشدار توسط بمبگذاران منفجر شده اند، بدون تردید، این بمبگذاری ها اقداماتی تروریستی بوده اند ولی نباید این احساس عمومی را ایجاد کنند که دولت در این قضیه اقدامی نکرده است.

خوان فرناندز کریستو وزیر کشور کلمبیا نیز در صفحه کاربری خود در توییتر گفت خوان مانوئل سانتوس رییس جمهور کشور که به پرو سفر کرده، قرار است فورا برای ارزیابی اقدامات امنیتی به کشورش بازگردد.

پیش از این، یعنی در فوریه و مارس دو هزار و پانزده، دستکم شش بمب ضعیف در نقاط مختلف بوگوتا منفجر شدند و بیست زخمی برجای گذاشتند.

دولت، یک گروه تبهکار وابسته به ارتش آزادیبخش ملی، دومین گروه شبه نظامی فعال در کلمبیا پس از شورشیان فارک را عامل این انفجارها معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع دو انفجار در پایتخت کلمبیا با ده زخمی

وقوع دو انفجار در پایتخت کلمبیا با ده زخمی