مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 04:052015-07-03فرهنگي

طی نشستی اعضای هیئت مؤسس انجمن هنرهای تجسمی بهارستان مشخص شدند


طی نشست هنرمندان تجسمی بهارستان با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، اعضای هیئت مؤسس انجمن هنرهای تجسمی مشخص شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان، طی نشست هنرمندان تجسمی این شهرستان با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان، اعضای هیئت مؤسس انجمن هنرهای تجسمی مشخص شدند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان در این نشست اظهار کرد: با توجه به ظرفیت فرهنگی موجود این شهرستان و حضور هنرمندان برجسته منطقه در جشنواره های بین المللی، ملی، منطقه ای و استانی، تشکیل انجمن هنرهای تجسمی ضرورت دارد که امیدواریم با همکاری هنرمندان، گام مهمی در این زمینه برداشته شود.

عبدالرضا علی پناه بیان کرد: انسجام هنرمندان برای فعالیت فرهنگی و هنری در قالب انجمن موجب توفیق بیشتر هنرمندان در توسعه فرهنگ و هنر خواهد شد.

در این جلسه بعد از اعلام آمادگی هنرمندان برای نامزدی و برگزاری انتخابات به ترتیب عباس امانی به عنوان مسئول انجمن، محمد کریمی نایب رییس، قاسم جعفری دبیر، ساحل هیکل به عنوان خزانه دار و حمید رجب نیا به عنوان ناظر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهارستان در این انجمن انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی نشستی اعضای هیئت مؤسس انجمن هنرهای تجسمی بهارستان مشخص شدند

طی نشستی اعضای هیئت مؤسس انجمن هنرهای تجسمی بهارستان مشخص شدند