مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 03:152015-07-02بين الملل

تاکید فرانسه و انگلیس بر توسعه همکاری دو جانبه


وزیران کشور فرانسه و انگلیس مسایل مورد توجه دو کشور از جمله مهاجرت غیر قانونی و مبارزه با تروریسم را بررسی کردند .

منابع خبری اعلام کردند برنارکازنوو و ترزا می وزرای کشور فرانسه و انگلیس دیروز در پاریس مسئله مهاجرت غیرقانونی از طریق بندر کاله فرانسه را که مسیرهای دریایی برای حمل و نقل کامیون ها و مسافران بین دو کشور محسوب می شود ، مورد بررسی قرار دادند .

منابع خبری افزودند کازنوو و می در پایان این دیدار در بیانیه مشترکی بر ضرورت اجرای کامل مفاد توافقنامه ای که در اواسط سپتامبر گذشته بین دو کشور به امضا رسید ، تاکید کردند .

تاسیس صندوق مالی با سرمایه 15 میلیون یورویی در انگلیس با هدف افزایش امنیت بندرکاله فرانسه از جمله مفاد این توافقنامه است که طرفین خواستار عملیاتی شدن آن شدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی از پاریس ، وزرای کشور فرانسه و انگلیس در بیانیه پایانی نشست دیروز تاکید کردند روند ساخت دیوار امنیتی در مراکز مسیرهای اصلی منتهی به بندر کاله در روزهای آینده به اتمام خواهد رسیدند .

کازنوو و می مسئله مهاجرت غیر قانونی از طریق دریای مدیترانه به اروپا را بحرانی توصیف و بر تقویت همکاری دو جانبه و اتخاذ تدابیر اضافی برای مقابله با ورود غیر قانونی مهاجران به بندر کاله و نیز امنیت هر چه بیشتر ورود به تونل 52 کیلومتری کانال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید فرانسه و انگلیس بر توسعه همکاری دو جانبه

تاکید فرانسه و انگلیس بر توسعه همکاری دو جانبه