مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 02:452015-07-02سياسي

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد دیوار دفاعی گرگان دومین دیوار جهان


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: به دنبال این هستیم که دیوار دفاعی گرگان را به عنوان دومین ثبت جهانی استان گلستان به ثبت برسانیم.

- " از گرگان، ابراهیم کریمی شامگاه پنج شنبه در نخستین همایش تشکل‎های مردم نهاد میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اظهار کرد: انجمن‎های مردم نهاد به عنوان راس همکاری‎های مردمی میراث فرهنگی و گردشگری گلستان مطرح بوده و استاندار این استان نیز همواره پای ثابت نشست‎های هم اندیشی این تشکل‎های مردمی بوده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری همایش‎های تشکل‎های مردم نهاد و با بهره‎گیری از تشکل‎ها مردم نهاد سراسر کشور هم فکری بیشتری در راستای حفظ میراث فرهنگی استان گلستان را شاهد باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد: امروز روز ثبت ملی و جهانی شدن برج قابوس گنبد کاووس است و امید است دومین ثبت جهانی استان گلستان یعنی دیوار دفاعی گرگان را بتوانیم با پیگیری‎های صورت گرفته رقم بزنیم.

افتتاح سومین خانه تشکل‎های مردمی کشور در گلستان کریمی با بیان اینکه به دنبال ماندگاری گردشگر در استان گلستان هستیم، خاطرنشان کرد: امروز خانه تشکل‎های مردمی در استان گلستان به عنوان سومین خانه تشکل‎های مردم نهاد در کشور افتتاح شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد دیوار دفاعی گرگان دومین دیوار جهان

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد دیوار دفاعی گرگان دومین دیوار جهان