مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 تیر 1394 ساعت 00:252015-07-02سياسي

رییس کل دادگستری گیلان خواستار شد مشارکت بیشتر خیران در جشن های گلریزان


رییس کل دادگستری گیلان خواستار مشارکت بیشتر مردم و خیران در جشن های گلریزان برای آزادی زندانیان غیرعمد شد.

- " از رشت، احمد سیاوش پور شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان غیر عمد در سالم اجلاس بیمارستان حضرت قائم (عج) این شهر نوعدوستی و فرهنگ صلح و سازش و عاطفه را از ویژگی های بارز ایرانیان دانست.

وی با بیان اینکه پیشینه ایرانیان در جهان درخشان است، تصریح کرد: ملت ایران اسلام را به عنوان بهترین دین خدا پذیرفتند و این سنت الهی با اسلام آمیخته شد.

رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا مردمانی مانند ایران وجود ندارد که نگاه عاطفی نسبت به دیگران داشته باشند، ادامه داد: در دیگر ملت ها بشردوستی وجود دارد اما در ایران این امر درخشان است و ایرانیان در هر مراسم نوعدوستی پیشگام هستند.

وی کمک خیران به زندانیان غیر عمد را نمونه ای از فرهنگ نوعدوستی ایرانیان دانست و گفت: امروز زندگی با تمام ابزار و امکاناتش سخت است چه برسد به اینکه نان اور خانه ای در زندان باشد و خانواده مورد حمایتش مشکل داشته باشند.

سیاوش پور با بیان اینکه امروز باید انسان هایی که شرایط سخت زندگی نصیب آنها شد را نجات دهیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از زندانی های غیرعمد دارای خانواده و فرزندان نوجوان و جوان هستند که وضعیت سختی را تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری گیلان خواستار شد مشارکت بیشتر خیران در جشن های گلریزان

رییس کل دادگستری گیلان خواستار شد مشارکت بیشتر خیران در جشن های گلریزان