مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 15:502015-07-02ورزشي

از فردا صورت می گیرد برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتسال جوانان کشور در تاکستان


تیم فوتسال جوانان کشورمان اردوی آماده سازی خود را از فردا در شهر تاکستان برگزار می کند.

- " از قزوین، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در حالی از فردا جمعه به میزبانی شهرستان تاکستان آغاز می شود که تیم کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در دور مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان قاره کهن آسیا آماده می کند.

بدون شک میزبانی استان قزوین و شهر تاکستان از اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان کشور فرصت مناسبی است تا مربیان و فوتبال دوستان جوان و نوجوان هم استانی بتوانند از نزدیک تمرینات تیم ملی را زیر نظر داشته و پیگیر روند تمرینات باشند.

دبیر هیئت فوتبال استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتبال جوانان کشورمان به میزبانی شهرستان تاکستان اظهار کرد: این اردوی آماده سازی با پیشنهاد و درخواست هیئت فوتبال این استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان صورت گرفت و با موافقت فدراسیون قرار شد تا این اردو در این شهرستان برپا شود.

مجید گروه ای افزود: در این اردو که از فردا به مدت یک هفته در زمین چمن ورزشگاه تختی شهر تاکستان برپا می شود، 26 فوتبالیست حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از فردا صورت می گیرد برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتسال جوانان کشور در تاکستان

از فردا صورت می گیرد برپایی اردوی آماده سازی تیم فوتسال جوانان کشور در تاکستان