مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 11:152015-07-02سياسي

جزینی: نقش مهم ائمه جمعه و جماعات در اطلاع رسانی از آسیب های اعتیاد


قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ائمه جمعه و جماعات نقش مهمی در اطلاع رسانی از آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر علیرضا جزینی در جلسه مشترکی با رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ‏و معاونان، مشاوران و مدیران اجرایی هر دو نهاد بر هماهنگی، هم افزایی و استفاده از ظرفیت کم نظیر تریبون نماز جمعه و ‏ قابلیت ائمه جمعه برای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

وی با بیان گزارش مبسوطی از واقعیت تلخ اعتیاد و آمار و اطلاعات مربوطه، افزود: برای مبارزه با مواد مخدر باید از همه ظرفیت های کشور استفاده کرد.

جزینی گفت: ائمه جمعه و جماعات در کنار تبلیغ های دینی، روشنگری و ارشاد، برای آگاه سازی عمومی از آسیب های اعتیاد و مواد مخدر هم اقدام کنند.

حجت الاسلام تقـوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نیز در این جلسه بر ارتقاء سطح مبارزه، همگانی کردن و اجتماعی ‏شدن امر مبارزه و همچنین استفاده از ظرفیت صدا و سیما، نهادهای غیردولتی، آموزش و پرورش، برون سپاری خدمات و ‏واگذاری مراکز به بخش غیردولتی، تسهیل صدور مجوز برای مراکز درمانی و کمپ ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزینی: نقش مهم ائمه جمعه و جماعات در اطلاع رسانی از آسیب های اعتیاد

جزینی: نقش مهم ائمه جمعه و جماعات در اطلاع رسانی از آسیب های اعتیاد