مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 08:412015-07-02سياسي

پروژه اسلام هراسی در سناریوهای غربی مشهود است


عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: به نمایش گذاشتن وجهه ای وحشیانه و ضد انسانی از اسلام و ایران هراسی دو هدفی است که غرب در سناریوی توهین به پیامبر و حمله به دفتر نشریه فرانسوی دنبال می کند.

- محمدجعفر جوادی ارجمند در گفتگو با خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو "، با بیان اینکه غربی ها در طرح های ضد اسلامی و ضد ایرانی چند هدف را دنبال می کنند، اظهارداشت: نشان دادن وجهه ای وحشیانه و ضد انسانی از اسلام و ایران هراسی دو هدفی است که غرب در سناریوی توهین به پیامبر و حمله به دفتر نشریه فرانسوی دنبال می کند.

وی تصریح کرد: ایجاد شکاف در وحدت و همبستگی مسلمین جهان هدف دیگری است که در سناریوهای غربی پیگیری می شود.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران با بیان اینکه ایران بعد از انقلاب به جایگاه بسیار مطلوب تر در خاورمیانه رسیده است، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به قدرت منطقه تبدیل شده وحتی تاثیر این قدرت را در دیگر سرزمین ها همچون فلسطین، سوریه، عراق شاهد هستیم.

وی بابیان اینکه مذاکرات شرایطی را برای ایران فراهم کرده تا با قدرت دیپلماسی خود به اصلاح افکار عمومی فراهم کرده، تاکید کرد: آینده لیبرال دموکراسی در یک فضای ابهام قرار دارد و گرایش روز افزون کشورهای اروپایی به دین مبین اسلام مشهود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه اسلام هراسی در سناریوهای غربی مشهود است

پروژه اسلام هراسی در سناریوهای غربی مشهود است