مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 08:052015-07-02بين الملل

آرژانتین درباره پیامدهای ریاضت اقتصادی در یونان هشدار داد


کریستینا کرشنر، رییس جمهور آرژانتین بحران بودجه یونان را با بحرانی که آرژانتین در سال دو هزار و یک با آن روبرو شد، مقایسه کرد و درباره quotation mark پیامدهای وحشتناک quotation mark سیاست ریاضت اقتصادی در یونان هشدار داد.

کریستینا کرشنر در مصاحبه ای که از تلویزیون آرژانتین پخش شد، تاکید کرد: quotation mark آن چه در شرایط کنونی یونان و مردم این کشور با آن روبرو شده اند، دقیقا با آن چه که ما در سال دو هزار و یک تجربه کردیم، شباهت دارد.

پیامدهای وحشتناک سیاست ریاضت اقتصادی نئولیبرال هر کشوری را به طرف فلاکت، فقر، گرسنگی و بیکاری سوق می دهد.

quotation mark رییس جمهور آرژانتین خاطر نشان کرد : quotation mark امروز شصت درصد از جوانان یونان کار ندارند، سی درصد از شهروندان این کشور برای صرفه جویی در هزینه های انرژی شرایط بدی را بر خود تحمیل می کنند و شمار افرادی که به علت کاهش مستمری و حقوق بازنشستگی شان در خیابانهای یونان سرگردان شده اند، کم نیست.

هیچ یک از شرکا و طلبکاران یونان از جمله صندوق بین المللی پول به فکر هزینه های نظامی یونان نیست و از مقامات آتن نمی خواهد هزینه های نظامی کشورشان را کاهش دهند بلکه فقط به آنها برای اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی که سطح زندگی در این کشور را پایین خواهد آورد، فشار می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرژانتین درباره پیامدهای ریاضت اقتصادی در یونان هشدار داد

آرژانتین درباره پیامدهای ریاضت اقتصادی در یونان هشدار داد