مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 06:352015-07-02سياسي

جزییات تازه از کمک مالی رحیمی به برخی نمایندگان


ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که اعضای این شورا در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس دهم، نسبت به اسامی فهرست مورد اشاره رحیمی، - چند ماه پیش، محمدرضا رحیمی، معاون اول دولت سابق در نامه ای انتقادی به رییس دولت سابق، اعتراف کرد یک میلیارد و 200 میلیون تومان پولی را که به خاطر دریافت و هزینه کردن آن، محکوم و زندانی شده، به 170 نامزد انتخابات مجلس هشتم پرداخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، از آن زمان تا امروز، تلاش برخی نمایندگان مجلس نهم برای افشای اسامی دریافت کنندگان این کمک مالی، به جایی نرسیده است.

سوای اینکه چنین دریافت های غیر قانونی ای، وابستگی نمایندگان به کانون های قدرت و ثروت را فراهم و آنان را از وظیفه دفاع از حقوق ملت دور می کند، این مشکل هم پیش آمده که با انتشار فهرست های نامعتبر و گاهی مجعول در فضای مجازی اعتبار شماری از نمایندگان که پولی دریافت نکرده اند نزد افکار عمومی و موکلانشان خدشه دار شده است.

این در حالی است که رحیمی در نامه مذکور اعلام کرده بود فهرست دریافت کنندگان پول در پرونده قضایی تشکیل شده موجود است.

سه شنبه نیز ابراهیمیان، سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد که اعضای این شورا در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس دهم، نسبت به اسامی فهرست مورد اشاره رحیمی، بی تفاوت نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از کمک مالی رحیمی به برخی نمایندگان

جزییات تازه از کمک مالی رحیمی به برخی نمایندگان