مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 04:102015-07-02اقتصادي

ترکان مطرح کرد شناسایی بیش از 90 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در کشور


دبیر شواری هماهنگی مناطق آزاد کشور گفت: طبق بررسی انجام شده، اکنون در کشور ما بیش از 90 هزار میلیارد تومان معوقات آشکار شامل تسهیلات بانکی و پرداخت وام ها شناسایی شده است.

- " از شهرستان آمل، اکبر ترکان چهارشنبه شب در دهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان مازندران در دانشگاه شمال آمل با تاکید بر اینکه برای مشکلات عدیده اقتصادی در وضعیت صنعت و واحدهای تولیدی، مهم ترین راه کار آسیب شناسی درست است، افزود: در این امر می توان در دو سطح کلان و سطح خرد جامعه نگاه کرد و آن را مورد بررسی قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه سهم کل تسهیلات بانکی نسبت به تولید ناخالص در کشورهای توسعه یافته دنیا، 100 درصد تولید داخلی ناخالص است، یادآور شد: در کشور ما تولید ناخالص به طور رسمی 34 درصد است و این تعداد تسهیلات برای چرخش اقتصاد ناکافی است.

مشاور رییس جمهور با بیان اینکه کارآفرینان در صحنه واقعی اقتصاد یک جامعه هستند، اظهار کرد: با آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید سعی شده که به این تاثیرگذاران توسعه اقتصادی نظام توجه و نگاه ویژه ای شود.

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بیان اینکه گرایش پول در سیستم اقتصاد کشور کافی نیست و پول ها در یک جاهایی حبس شده است، تصریح کرد: طبق بررسی انجام شده اکنون در کشور ما بیش از 90 هزار میلیارد تومان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکان مطرح کرد شناسایی بیش از 90 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در کشور

ترکان مطرح کرد شناسایی بیش از 90 هزار میلیارد تومان معوقات بانکی در کشور