مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 تیر 1394 ساعت 02:002015-07-01اجتماعي

مدیر کل هواشناسی گلستان خبر داد کاهش دما و بارش از امروز در گلستان


مدیر کل هواشناسی استان گلستان گفت: از امروز پنج شنبه با ورود یک سامانه جوی، گلستان شاهد وزش باد، کاهش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده خواهد بود.

- سید محمدرضا رضوی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: روز جمعه این هفته آسمان صاف و نیمه ابری خواهد بود و پس از روز شنبه، مجددا با تقویت جریانات خنک وزش باد، استان دوباره کاهش دما را تجربه خواهد کرد.

*تداوم کاهش دما تا یکشنبه هفته آینده وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه تا یکشنبه هفته آینده، استان شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در مناطق گلستان خواهد بود.

رضوی اضافه کرد: پس از چند هفته افزایش دما و گرمای بالا، با ورود این سامانه جوی، فعلا گلستان هوای خنک تجربه خواهند کرد و انتظار می‎رود این شرایط تا هفته آینده تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در سه ماه گذشته به ویژه خرداد ماه سال جاری، بدترین شرایط را از نظر خشکسالی تجربه کردیم و اکنون بسیاری از منابع آبی زیرزمینی استان از شرایط مناسبی برخوردار نیستند.

عضو کارگروه خشکسالی مدیریت بحران استان ادامه داد: مسئولان استان با توجه به جدی شدن موضوع کم‎آبی تاکنون چندین جلسه کارشناسی تشکیل داده‎اند که به شکل جدی به این موضوع و راهکارهای پیش رو پرداخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل هواشناسی گلستان خبر داد کاهش دما و بارش از امروز در گلستان

مدیر کل هواشناسی گلستان خبر داد کاهش دما و بارش از امروز در گلستان