مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 22:202015-07-01اقتصادي

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد ایجاد مراکز خرید برای تأمین نیاز گردشگران


در حال حاضر همدان نیاز به مرکز خریدی برای پاسخگویی به همه نیازهای گردشگران دارد.

- " از همدان، حمیدرضا یاری شامگاه امروز در کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری شورای شهر همدان اظهار کرد: اقتصاد استان به کشاورزی وابسته است و باید آن را به سمت گردشگری سوق دهند.

وی با تأکید بر اینکه باید باور گردشگری در مردم همدان ایجاد کنیم، افزود: استان همدان استانی دارای مکانهای گردشگری است و کسبه ما تا وقتی گردشگر هست نباید مغازه خود را تعطیل کنند.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه باور گردشگری را از طریق تریبون مختلف باید در مردم ایجاد کرد، تصریح کرد: باید مراکز خریدی را در استان تعبیه کرد که نیازهای گردشگران را تأمین کند.

وی با تأکید بر اینکه جاده گنجنامه درآمدزاست، ادامه داد: باید از مواهب خدادادی به خوبی در راه ایجاد اشتغال با حفظ محیط زیست استفاده کرد.

یاری با تأکید بر اینکه حل مشکلات سرمایه گذاران فعلی کلید جذب سرمایه گذاران جدید است، خاطرنشان کرد: سرمایه گذار جدید به شرایط فعالان اقتصادی پیشین نگاه خواهد کرد و برمبنای وضعیت آنان تصمیم گیری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه شرکت سیاحتی علیصدر با 800 هزار مسافر بین 8 تا 10 میلیارد تومان است که 78 درصد آن صرف هزینه ها می شود، گفت: به عبارت بهتر هر مسافری که به غار آمده 8 هزار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد ایجاد مراکز خرید برای تأمین نیاز گردشگران

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد ایجاد مراکز خرید برای تأمین نیاز گردشگران