مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 22:002015-07-01سياسي

با حضور مسئولان و خیرین جشن بزرگ رمضان در گچساران برگزار شد


جشن بزرگ رمضان با حضور مسئولان استانی و خیرین در گچساران برگزار شد.

- " از گچساران، نخستین جشن بزرگ رمضان در گچساران امشب با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، امام جمعه موقت گچساران و جمعی از مردم و خیرین در سالن آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

قباد قربانی در این همایش اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش تجلیل از خیرین شهرستان و فرهنگ سازی در راستای گسترش امر خیر و کمک به نیازمندان در جامعه است.

وی با اشاره به کمک های جمع آوری شده در این همایش، افزود: کمک های جمع آوری در این جشن در راستای کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد شهرستان و دیگر افراد فقیر هزینه می شود.

رییس کمیته امداد گچساران به اجرای برنامه های ویژه نیازمندان و مددجویان در ماه رمضان توسط کمیته امداد این شهرستان اشاره کرد و گفت: جشن رمضان فرصت مناسبی جهت دلجویی از مددجویان و به ویژه ایتام توسط خیرین و مسئولان است.

قربانی عنوان کرد: در این ماه پرفضیلت و سرشار از خیر و برکت، خیرین و نیکوکاران به همراه کمیته امداد به یاری نیازمندان برخاسته و در قالب های مختلف نیز کمک های خود را به این قشر جامعه اعطا می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به مناسبت هفته اطعام و اکرام برنامه های متنوعی ویژه اقشار ضعیف و تحت پوشش این نهاد در سطح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسئولان و خیرین جشن بزرگ رمضان در گچساران برگزار شد

با حضور مسئولان و خیرین جشن بزرگ رمضان در گچساران برگزار شد