مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 18:352015-07-01سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی: کویر دهسلم نهبندان نقطه هدف گردشگران خارجی است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: کویر دهسلم نهبندان یکی از مناطق بکر استان است که مورد هدف گردشگری بسیاری از توریست های خارجی است.

- " از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام نوروز، اظهار کرد: جلسه تقدیر از زحمات اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر تا پایان ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه تابستان، گفت: برنامه ریزی برای خدمات رسانی شایسته به مسافران در قالب کمیته های برنامه ریزی شده، استخراج آمار، نظارت بر تاسیسات گردشگری، تهیه و تدوین برنامه های اجرایی و فرهنگی استان، شناسایی نقاط ضعف و قوت و اجرای تورهای استان گردی و تورهای خاص در استان از جمله برنامه های ستاد خدمات سفر در تابستان است.

وی ایجاد نظام پاسخگویی مناسب را از دیگر برنامه ها عنوان و بیان کرد: میراث فرهنگی در ایام نوروز شماره تلفن چهار رقمی 3175 را فعال کرده که بعد از ماه مبارک رمضان این شماره مجدد پاسخگوی شکایات و نظرات مردم خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی تصریح کرد: برنامه هایی برای معرفی استان از قبیل برگزاری نمایشگاه ها در نظر گرفته شده که در اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی: کویر دهسلم نهبندان نقطه هدف گردشگران خارجی است

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی: کویر دهسلم نهبندان نقطه هدف گردشگران خارجی است