مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 17:552015-07-01اجتماعي

گزارش مکتوب/ کتاب های کمک درسی تقلبی


هرچند مدرسه ها روزهای تعطیل خود را می گذرانند، اما بازار کتاب های کمک درسی رنگ تعطیلی ندارد و این زمان فرصتی برای برخی ناشران ایجاد کرده است تا به چاپ کتاب های کمک درسی سال تحصیلی بعد بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ در این زمان بازار کتاب های کمک درسی با عناوین دوره تابستانی رونق تازه ای به خود گرفته است، کتاب هایی که قرار است مطالب درسی سال تحصیلی بعد را به خورد دانش آموزان بدهد.

وجود این کتاب های درسی در بازار در حالی است که هنوز کتاب های درسی سال تحصیلی آینده چاپ نشده و به بازار نیامده است که این موضوع این سئوال را به ذهن متبادر می کند که چطور محتوای کتاب های جدید درسی که هنوز به بازار نیامده اند به دست ناشران کتاب های کمک درسی رسیده است.

فروشنده قدیمی کتاب های کمک درسی در خیابان انقلاب تهران در مصاحبه با ما از رانت برخی ناشران کتاب های کمک درسی با مولفان کتاب های درسی پرده برمی دارد و می گوید اطلاعات این کتاب ها قبل از چاپ از طرف مولفان در اختیار برخی ناشران قرار می گیرد.

در میان کتاب های کمک درسی موجود در بازار کتاب های کمک درسی پایه های پنجم و نهم تحصیلی به دلیل جدید التالیف بودن نظر مخاطبان را در نگاه اول بیشتر به خود جلب می کند، کتاب هایی که زودتر از کتاب درسی به بازار آمده است و به دلیل تازگی به چند برابر قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش مکتوب/ کتاب های کمک درسی تقلبی

گزارش مکتوب/ کتاب های کمک درسی تقلبی