مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 17:452015-07-01ورزشي

متن کامل رای کمیته استیناف درباره پرونده بازیکن خارجی تیم راه آهن


کمیته استیناف رای خود را درخصوص پرونده بازیکن خارجی تیم راه آهن منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف متن کامل رای خود را در خصوص پرونده موتوم با،بازیکن خارجی راه آهن منتشر کرد.

دبیر محترم سازمان لیگ فوتبال ایرانبا سلام و احترامبه پیوست رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخصوص درخواست تجدیدنظرخواهی باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو نسبت به دادنامه شماره 185 مورخ 94/3/3 و حضور غیرمجاز کایونگو موتوم با بازیکن تبعه کشور سوئد در تیم راه آهن شهرری سورینت ) جهت ابلاغ به مبادی ذیربط ایفاد می شود.

به تاریخ 1394/03/25 در وقت فوق العاده کمیته استیناف به تصدی امضا ء کنندگان زیر تشکیل است پرونده کلاسه فوق مدنظر قرار دارد، با دقت در جامع محتویات پرونده و تحقیقات انجام یافته و با استعانت از خداوند متعال و با توجه به مفاد پرونده و مقررات حاکم به شرح آتی اصدار رای می شود.

رای کمیته استینافدرخصوص تجدید نظر خواهی باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو نسبت به دادنامه شماره 185 مورخ 94/3/3 که به موجب آن کمیته انضباطی براساس گزارش پیوست نامه شماره 839-110 مورخه 94/2/20 سازمان لیگ برتر فوتبال ایران و شکایت مورخه 94/2/21 باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو مدارک ابزاری مارتین موتوم با بازیکن تبعه فوتبال کشور سوئد که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متن کامل رای کمیته استیناف درباره پرونده بازیکن خارجی تیم راه آهن

متن کامل رای کمیته استیناف درباره پرونده بازیکن خارجی تیم راه آهن