مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 15:452015-07-01اجتماعي

جزییات روند واگذاری فرزندخواندگی


معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از واگذاری فرزند خواندگی سالانه 900 کودک به خانواده های متقاضی خبرداد و گفت: 4 ماه حداکثر زمان طی شده برای واگذاری کودکان بی سرپرست به خانواده ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مسعودی فرید در مورد کودکان تحت پوشش بهزیستی گفت: در حال حاضر بیش از 24 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که در مراکز و خانه های کودک و نوجوان نگهداری می شوند.

وی ادامه داد: به طور متوسط سالانه 900 کودک به فرزندان بهزیستی اضافه می شود که این کودکان به دلایل مختلفی مانند بدسرپرستی والدین، زندان رفتن آنها، طلاق، اعتیاد و همچنین بی سرپرستی تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند و البته تعدادی نیز کودکان سر راهی هستند که به آمارها اضافه می شوند و همچنین سالانه 900 کودک از مراکز بهزیستی ترخیص می شوند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه کودکان زیر دو سال طرفدار زیادی برای فرزندخواندگی دارند، گفت: در این میان خانواده های متقاضی فرزندخواندگی استقبال زیادی از نوزادان دختر می کنند.

فرید با اشاره به اینکه 80 تا 85 درصد کودکان بهزیستی بدسرپرست هستند، افزود: بر اساس قانون فرزندخواندگی که مربوط به سال های قبل است کودکان بدسرپرست برای واگذاری مشکل قانونی دارند که البته این موارد در قانون جدید که بزودی به تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات روند واگذاری فرزندخواندگی

جزییات روند واگذاری فرزندخواندگی