مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 15:152015-07-01سياسي

توضیح قزوه درباره دیدار شاعران با رهبری


علیرضا قزوه که مدیریت دیدار و شب شعرهای سالانه شاعران با مقام معظم رهبری را بر عهده دارد، از حضور بیش از 70 درصد از شاعران برای نخستین بار در این نشست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری درباره دیدار سالانه شاعران با مقام معظم رهبری که امسال نیز در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با سالگرد ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: بیش از 70 درصد شاعرانی که در این دیدار حاضر می شوند، چهره های تازه و جوان هستند و برای نخستین بار است که در این محفل حضور دارند.

همچنین بیش از 80 درصد شاعرانی که شعر می خوانند برای نخستین بار است که فرصت پیدا می کنند تا در این جلسه به شعرخوانی بپردازند.

وی ادامه داد: اغلب شاعرانی که در جلسه سال 94 دیدار شاعران با حضرت آقا به شعرخوانی می نشینند جوان هستند و دلیل این انتخاب هم احترام به جوانانی است که شعر را جدی گرفته اند تا انگیزه آن ها برای ادامه این راه دوچندان شود.

قزوه درباره شیوه انتخاب شعرها برای ارائه در این شب شعر نیز گفت: این اشعار طی فرایند دوماهه و پس از 20 جلسه کارشناسی و با حضور 10 کارشناس مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری انتخاب شده اند.

موضوعات اشعار متنوع و تمام موضوعات شعری مورد احترام هیات انتخاب بوده اند و به شعریت بیش از هر فاکتوری توجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح قزوه درباره دیدار شاعران با رهبری

توضیح قزوه درباره دیدار شاعران با رهبری