مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 15:102015-07-01سياسي

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد اردبیل: توسعه ازدواج آسان محور فعالیت کانون هاست


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان اردبیل گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بهبود شرایط ازدواج و تکریم بنیان خانواده، - به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، نادر سقا عصر امروز در سلسله نشست های نور امید ویژه اعضای خواهر کانون های فرهنگی، هنری مساجد اردبیل در پارک بانوان اظهار کرد: آنچه که در امر ازدواج باید به آن توجه کنیم سادگی اجرای مراسم و تاکید بر تفاهم مشترک زوجین است تا یک زندگی شایسته و آبرومند را در بین آحاد جامعه شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: کانون های مساجد برنامه های مختلفی ویژه بانوان با هدف اشاعه فرهنگ ازدواج صحیح را دارد تا توجه خاصی نیز به دغدغه های مقام معظم رهبری داشته باشد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان گفت: نقش والدین در کاهش سن ازدواج تأثیرگذار است که باید والدین را نسبت به نقش خود آگاه کرد.

سقا با اشاره به اینکه بانوان مسجدی در اجرای احکام دینی در مورد ازدواج اطلاع رسانی ها و مشاوره های موفق دارند، افزود: تاکنون در تمامی برنامه های تدارک دیده شده برای بانوان بحث مشاوره دینی و زندگی پیش بینی شده تا برای مشکلات و موانع خانوادگی آنها راهکارهایی ارائه شود.

وی با بیان اینکه کانون های مساجد برنامه های مختلفی ویژه بانوان با هدف اشاعه فرهنگ ازدواج صحیح را دارد تا توجه خاصی نیز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد اردبیل: توسعه ازدواج آسان محور فعالیت کانون هاست

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد اردبیل: توسعه ازدواج آسان محور فعالیت کانون هاست