مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 12:072015-07-01دانش

فرهنگ و درک مردم باید نسبت به کوتاه قامتان جامعه تغییر پیدا کند


دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دانشگاه پیام نور گفت: فرهنگ و درک مردم باید نسبت به کوتاه قامتان جامعه تغییر پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو از شیراز، "پریسا امین صفایی، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (گرایش تحول) دانشگاه پیام نور و عضو انجمن انجمن کوتاه قامتان بلند همت کشور است که با شرایط معلولیت و همچنین مشکلات متعددی که در جامعه احساس می کند، همچنان به ادامه تحصیل و حضور موفق در عرصه های مختلف ادامه می دهد.

صفایی که پدر و تنها حامی زندگیش را در یک سانحه تصادف از دست داده و دارای یک برادر و خواهر معلول است، بهترین و زیباترین هدیه زندگی خود را وجود مادرش می داند که همواره در کنارش بوده و امید به آینده را در او زنده نگه داشته است .

وی گفت: به مدت 9 سال به علت درک پایین و نگاه تحقیر آمیز بعضی از افراد جامعه، منزوی و ترک تحصیل کردم، بعد از این دوره سخت، دوباره به جامعه برگشتم و با سعی و تلاش خستگی ناپذیر و توکل به خداوند متعال در حوزه های مختلف علمی و همچنین هنری از جمله کامپیوتر، گویندگی، زبان انگلیسی و قالیبافی به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کردم.

پریسا امین صفایی که 120 سانتی متر قد دارد، همواره خدا را در قلب خود احساس می کند، زندگی را آبی می بیند، به ورزش پیاده روی علاقه دارد، مادرش بهترین هدیه زندگی اش، از درو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و درک مردم باید نسبت به کوتاه قامتان جامعه تغییر پیدا کند

فرهنگ و درک مردم باید نسبت به کوتاه قامتان جامعه تغییر پیدا کند