مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 11:172015-07-01دانش

دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاه دولتی مهارت محور است


اگر چه دانشگاه های خیلی خوبی در ایران داریم و دانشجویان خوبی هم از طریق کنکور نصیب این دانشگاه ها می شود ولی بیشتر عرضه محور هستند و تنها دانشگاه دولتی مهارت محوری که جز دانشگاه های نسل سوم به حساب می آید دانشگاه فنی و حرفه ای است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ،" شفیعی در نشست مشترکی که در دانشکده شریعتی تهران با حضور محمد رضا عارف، برگزار شد، گفت: مقوله ارتباط صنعت و دانشگاه مقوله مهمی است چرا که همه مسوولان کشور به آن توجه دارند با توجه به شناخت دکتر عارف از دانشگاه ها و مشکلات اشتغال جوانان ایشان از گذشته مارا تشویق می کردند که در زمینه ارتباط دانشگاه و صنعت فعالیتمان را رها نکنیم .

وی تصریح کرد: اگر ارتباط صنعت و دانشگاه را به دو محور تقسیم کنیم یکی تحقیقاتی است که در دانشگاه ها از طریق حوزه های کارشناسی ارشد و دکترا در حال انجام است و این قطعا مورد نیاز صنعت است و دیگری اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه ها با مهارتی که کسب می کنند در بازار کار و صنعت مورد استفاده قرار گیرند .

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در ادامه گفت : اگر چه دانشگاه های خیلی خوبی در ایران داریم و از طریق کنکور دانشجویان خوبی نصیب این دانشگاه ها می شود ولی بیشتر عرضه محور هستند و تنها دانشگاه دولتی مهارت محوری که جز دانشگاه های نسل سوم به حساب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاه دولتی مهارت محور است

دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاه دولتی مهارت محور است