مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 09:512015-07-01اقتصادي

فارس گزارش می‎دهد فعالیت واحدهای صنعتی زنجان با کمتر از 50 درصد ظرفیت


356 واحد صنعتی و تولیدی استان زنجان با ظرفیت کمتر از 50 درصد فعالیت می‎کنند که این امر توسعه صنعتی استان را با مشکل روبرو می‎کند.

- " از زنجان، فعالیت‎های صنایع استان زنجان با ظرفیت حدود 50 درصد یکی از معضلاتی است که واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان با آن مواجه هستند، با وجود ارائه تسهیلات و قول‎های مساعد برای بهتر شدن وضعیت واحدهای تولیدی هنوز این واحدها نتوانسته‎اند در استان عرض اندام کنند، گلایه‎های مسئولان صنایع استان زنجان نیز در جلسات مختلف فقط شنیده می‎شود و عملا کاری برای بهبود شرایط این واحدها صورت نمی‎گیرد.

اگر چه در جلسات مختلف مقرر شده است تا تسهیلات حمایتی از طرح های مناطق محروم و راهکارهای منابع مالی و سرمایه در گردش و سرمایه در ثابت واحدهای تولید بررسی شود اما هنوز این موضوع نیز جامه عمل پوشانده نشده و همچون گذشته مشکلات واحدهای تولیدی پا برجا است.

اگر چه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان معتقد است مشکلات واحدهای تولیدی استان زنجان به صورت ریز دسته بندی و احصا شده است، اما واحدهای تولیدی رضایت چندانی نیز از این موضوع ندارند.

ناصر فغفوری، با اشاره به اجرای قانون رفع موانع تولید و حمایت های مالیاتی واحدها، تصریح کرد: واحدهای مناطق کم برخوردار به میزان 100 درصد به مدت 13 سال مشمول طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می‎دهد فعالیت واحدهای صنعتی زنجان با کمتر از 50 درصد ظرفیت

فارس گزارش می‎دهد فعالیت واحدهای صنعتی زنجان با کمتر از 50 درصد ظرفیت