مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 09:412015-07-01اقتصادي

صبح امروز جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان مقابل شهرداری تجمع کردند


جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان در اعتراض به مشکلات این شهرک مقابل شهرداری مرکزی زنجان تجمع کردند.

- " از زنجان، صبح امروز جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان در مقابل شهرداری مرکزی زنجان تجمع کرده و خواهان رسیدگی به مشکلات خود شدند.

یکی از معترضان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه از پنج سال پیش در این شهرک ساکن است، افزود: طی این مدت بارها وعده حل مشکلات از سوی مسئولان داده شده است.

حسین مولایی با اشاره به اینکه مشکلات شهرک نگین بین شهرداری و شرکت تعاونی مربوطه در حال پاسکاری است، تصریح کرد: مسئولان شرکت تعاونی می گویند که مبلغ مورد نیاز برای آسفالت خیابان های شهرک نگین را به شهرداری زنجان پرداخت کرده و در واقع شهرداری به وظایف خود عمل نمی کند.

وی مبلغ پرداخت شده به شهرداری زنجان را 150 میلیون تومان در چند سال پیش اعلام کرد و افزود: با وجود همه این حرف ها ساکنان شهرک نگین زنجان هیچ خدمتی را طی پنج سال گذشته دریافت نکرده اند.

بر اساس گفته حاضران در تجمع صبح امروز، شهرک نگین زنجان 280 خانوار دارد که اقدامات مربوط به خدمات شهری از جمله جمع آوری زباله دارای مشکلاتی است.

حضور سگ های ولگرد در این شهرک از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی معترضان بود که زندگی و رفت و آمد را برای بانوان و کودکان ساکن در شهرک نگین غیرممکن کرده است و والد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبح امروز جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان مقابل شهرداری تجمع کردند

صبح امروز جمعی از ساکنان شهرک نگین زنجان مقابل شهرداری تجمع کردند