مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 09:412015-07-01سياسي

گفتاری از حجت الاسلام ناصر رفیعی مدیریت مرد در خانه به معنای مردسالاری نیست


بسیاری از طلاق ها و اختلافات بین زوجین ناشی از حرف گوش نکردن ها و از بین بردن مدیریت مرد در خانه است و این مدیریت به معنای مردسالاری نیست بلکه منظور حفظ اقتدار مرد در زندگی است.

- "، حجت الاسلام ناصر رفیعی (کارشناس مذهبی رسانه): چند نکته اصلی برای ازدواج موفق و شروع یک زندگی خوب براساس سیره ائمه (ع) و به ویژه زندگی پیغمبر (ص) و حضرت خدیجه (س) وجود دارد.

نخست اینکه زمانی از حضرت خدیجه (ع) پرسیدند که چطور شد همسر پیغمبر شدی با وجود اینکه آن زمان پیغمبر (ص) مبعوث نشده بود و خدیجه هم دختری 28 ساله و ثروتمند بود، ایشان مباحثی را بین کرد که برای جوانان امروز بسیار می تواند مفید باشد.

حضرت خدیجه (س) فرمودند که به چند دلیل پیغمبر (ص) را انتخاب کردند از جمله اینکه ایشان عاقل ترین فرد و کامل ترین فرد در زمان خود بود، هم علقه خویشاوندی داشتیم و هم شرافت و امانت داری ایشان خوب بود.

بنابراین ازدواج حتی از فامیل دور انسان نیز که ریشه و نسب او را می شناسیم می تواند مناسب تر باشد.

نکته دیگر احترام و ارزش قائل شدن بین زن و مرد است زنی که در بیرون از منزل کار می کند اگر برای کار کردنش منت سر همسر بگذارد اعمالش قبول نیست، حضرت خدیجه با آن جایگاه و ثروتی که داشتند تمام امکانات و مال و دارایی شان را بدون هیچ منتی در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتاری از حجت الاسلام ناصر رفیعی مدیریت مرد در خانه به معنای مردسالاری نیست

گفتاری از حجت الاسلام ناصر رفیعی مدیریت مرد در خانه به معنای مردسالاری نیست