مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 08:052015-07-01اقتصادي

خدمتکار در گفت وگو با فارس مطرح کرد حمایت 1.5 میلیارد تومانی ارشاد از مؤسسات قرآنی


مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تومانی ارشاد برای مشارکت در برنامه های آموزش عمومی قرآن از تخصیص این اعتبار به یک هزار و 100 مؤسسه قرآنی خبر داد.

- مرتضی خدمتکار مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد در گفت وگو با خبرنگار فعالیت های قرآنی " با اشاره به حمایت از مؤسسات قرآنی ، اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی مشارکت در برنامه های آموزش عمومی قرآن کریم در دستور کار معاونت قرآن و عترت ارشاد قرار گرفته است.

وی به بودجه نیم درصد سال گذشته اشاره کرد و افزود: اواخر سال گذشته بخشی از بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی به دستگاه های فرهنگی قرآنی تخصیص یافت که یک میلیارد و 500 میلیون تومان از بودجه معاونت قرآن و عترت ارشاد به منظور مشارکت در آموزش عمومی قرآن بود.

خدمتکار با اشاره به تصمیم وزارت ارشاد مبنی بر حمایت از مؤسسات قرآنی، گفت: مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد تصمیم گرفتند این بودجه را به مؤسسات قرآنی برتر اختصاص دهند تا علاوه بر حمایت از آن ها، این مؤسسات با برنامه ریزی بهتر آموزش عمومی قرآن کریم را دنبال کنند.

وی درباره نحوه انتخاب مؤسسات، افزود: بودجه اختصاص یافته به مشارکت در آموزش عمومی قرآن کریم به یک هزار و 100 مؤسسه برتر در برگزاری دوازدهمین دوره آزمون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمتکار در گفت وگو با فارس مطرح کرد حمایت 1.5 میلیارد تومانی ارشاد از مؤسسات قرآنی

خدمتکار در گفت وگو با فارس مطرح کرد حمایت 1.5 میلیارد تومانی ارشاد از مؤسسات قرآنی