مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 02:402015-06-30بين الملل

اوباما درباره تاثیر بحران یونان بر رشد اقتصادی اروپا هشدار داد


باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، روز سه شنبه در حالی که تلاش می کرد خطرات بحران یونان را بر نظام اقتصاد جهانی کم اهمیت نشان دهد، درباره تاثیرات شدید بحران این کشور بر اقتصاد اروپا و به طور بالقوه بر اقتصاد کل جهان هشدار داد.

اوباما در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با دیلما روسف، رییس جمهور برزیل اعلام کرد این بحران می تواند تاثیر قابل توجهی بر نرخ رشد در اروپا داشته باشد.

و در صورتی که اروپا چنانکه باید رشد نکند، این امر بر ما، برزیل و همه کشورهای بزرگ صادر کننده تاثیر خواهد گذاشت و می تواند به طور کلی رشد اقتصاد جهانی را کاهش دهد .

در حالی که چند روز بیشتر به همه پرسی حساس در آتن باقی نمانده است، یونان که با کمبود نقدینگی مواجه است، برای تداوم طرح کمک به این کشور که روز سه شنبه به پایان می رسد، همچنان تلاش می کند با تامین کنندگان اعتبار مالی به توافق برسد.

اوباما افزود بحران یونان نگرانی های اساسی را موجب شده است اما با وجود این وی اجتناب از هر گونه اقدام افراطی را خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از واشنگتن، رییس جمهور آمریکا اطمینان داد به اعتقاد ما بحران یونان چیزی نیست که شوک عظیمی بر نظام اقتصادی وارد کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما درباره تاثیر بحران یونان بر رشد اقتصادی اروپا هشدار داد

اوباما درباره تاثیر بحران یونان بر رشد اقتصادی اروپا هشدار داد